27 Kasım 2010 Cumartesi

YENİDEN BODRUM YENİDEN OLTA ve BALIK







Turgutreis de güneş batışı muhteşemdi




Bayramda tekrar bodruma kaçtım hava her zamanki gibi cok güzeldi.Bu bir haftayı cok iyi değerlendirmeye kararlıydım.Bu arada 23 Kasımda denize girerek kendi rekorumu kırdım.Bodruma bu aylarda bahar geliyor. Tepeler yeşerip çiçekler açıyor,çeşitli otlar ve mantarlar çıkıyor.Bende komşu hanımlarla ot toplamaya aspata çıktım,Kuzu kulağı,su teresi,labada,ebe gömeci,dağ marulu topladık.Özellikle su teresi çok lezzetliydi. Ot toplarken bu resimdeki güzel mantarları ve salyangozları gördüm..Sizin için resimlerini çektim.Tabi benim balık ve olta hevesim tekrar gündeme geldi. Bu resimlerde gördüğünüz balıkların adı BAKALORYA ,eti beyaz ve mezgite benziyor. Benim tuttuğumu düşünmeyin sakın ben sadece  onları kızarttım  ve mutlu son masaya geldiler,afiyetle yedik..Artık kesin dönüş zamanı geldi,biraz hüzünlü ayrıldık Bodrumdan..Nisana  kadar elvada.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder