3 Kasım 2010 Çarşamba

BİR OLTAYLA NELER YAPILABİLİR

Biz kadınların terapi için yaptıkları bir sürü şey vardır. Yemek yapmak,örgü örmek, arkadaşlarla çene çalmak,resim yapmak,yürümek,yüzmek, işte daha birsürü şey .. Ama ben bugün bişey daha keşfettim. Bir olta..... Bugün Akyarlardaki kahveye gittik kahvemizi içtik ve ben balık tutanları seyretmeye başladım. O kadar huzurlu görünüyorlardı ki dönüşte kendime bir olta aldım, hemen plaja indim tüm techizatımı yanıma aldım.gözlük çapka su ekmek kayalarda yürümek için ayakkabı. neyse olta çantamı koluma takıp plajın sonundaki kayalıklar gittim. oltamı çıkardım ekmekleri 4 küçük kancaya taktım ve savurdum.Kancaların 2 si mayoma 2 sıde koluma takıldı.olsun bu ilk dedim tekrar denedim eh hemen aşağıya kayalara düştü.. tamam yılmak yok tekrar attım biraz uzağa gitti ve küçük balıklar hemen ekmeklerimi yedi..neyse tekrar tekrar her atış daha iyi ama güneş tam karşımda.. sonra kancaları ve ucundaki kurşunu bir türlü çıkaramadım kayalara bi yere takıldılar misina koptu.. ama yine moralimi bozmadım yedekleri var.. oltamı topladım kayalarda yürürken-kaya koruğu denen bi bitki gördüm biraz topladım,haşlayıp sirke,sarımsak ve sızma yağ ile güzel bi salata yaparım dedim biraz dikkatli bakınca kayalara yapışmış küçük kabukluları gördüm adlarını bilmiyorum ama Bozcaadada bunlarla cok güzel pilav yapıyorlardı..biraz da onlardan kazıdım çünkü kayalara cok sıkı tutunmuşlardı..3 saat geçti keyfim yerinde moral bozucu hiç birşey aklıma gelmiyor sadece Kasım güneşinde biraz yandım... Biraz yüzdüm su güzeldi..
Saat 4 oldu güneş Aspatın arkasına gitti..eşyalarımızı toplayıp eve geldik.Ama benim enerjim hala yerinde.Sabah kalktığımda her taraf çiğ olmuştu ve cok ıslaktı.. Bu havada mantarlar olur deyip aspatın altında biraz gezindim.. evet küçük beyaz çayır mantarları çıkmıştı ah birde zehirli olup olmadıklarını bi anlasam akşam yemeği tamam olacaktı bu arada hayatımda gördüğüm en beyaz salyangozları gördüm cok hoş çakıl taşı kadar beyazdılar biriki onlardan topladım. Fransızlar olsaydı bu güzel hayvanları beyaz şarap ve baharatlarla bir güzel pişirip yerlerdi. Aşağı inerken Allahım doğada herşey var hiç aç kalmayız şükürler oldun dedim ama hala akşam yemeğim yok.Pazardan altığım brokolileri haşladım tavada zeytinyağ ve sarımsak ve bir domates bir küçük acı biber iyice kavurdum.brokolileri içine attım.Bu arada makarnaları pişirdim makarnanın suyundan biraz tavaya koydum ve bir küçük krema ilave ettim bişen makarnaları içine atıp biraz daha pişirdim..tabaklara koyup üstüne yazdan kalan ve iyice kuruyan parmesan peynirini rendeledim..Gördünüzmü bir olta bana ne kadar iyi geldi.. Bu arada makarnam şahane olmuştu 2 şer tabak yedik. Ama bu bi yemek yazısı değil bir oltayla neler yapılamaz yazısı