3 Haziran 2010 Perşembe

BEGONVİL BOY VERMİŞTİR ŞİMDİ-YASEMİN BASMIŞTIR BODRUMU

Soğuk ve yorucu bir kış dan sonra nihayet bodrumdayım..Tabii buraya gelir gelmez hemen güneşe ve denize kavuşamıyoruz ev açılacak havalanacak, perdeler yıkanacak, temizlik ve alışveriş yapılacak bahçenin otları ayıklanacak  derken 10 gün geçti..İlk denize girişten pek keyif almadım biraz soğuk geldi..Ama bugün tam hatırladığım bodrum deniziydi.. küçük orfoz biraz büyümüş.. sarı siyah müren herzamanki kayanın altında. çatal kuyruklu kırmızı balıklar yine sürü halindeydiler..cok güzeldiler.. Sabah erken kalktık, akyarlara gittik bugün pazar var ama önce  limana balıkçılara bakmaya gittik küçük tekneler sabah erkenden balığa çıkıyorlar ve saat 9 gibi de dönüyorlar biraz kaya balığı- iskorpit-ve biraz da mercan aldım iskorpit temizlenmesi zor bi balık  ama buğulaması cok güzel oluyor...neyse bahçede mercanın pullarını ayıkladım her tarafım balık pulu oldu. ama zahmete değdi sonrada pullardan kurtulmak için denize gittim.. şimdi gece balkondayım sakin ve hoş kokulu bir gece yasemin iğde ve fesleğen kokuyor..insana hayat güzeldir dedirten cinsten. ha birde baykuşum var karşıdaki evin bacasında acaip sesler çıkarıyor .önceleri ne olduğunu anlamadım insan nefesi gibi bi ses çıkarıyor ama şimdi alıştım benim sapık baykuşum bazen karşılıklı bakışıyoruz..... Gecenin sesleri baykuşum köpekler v e kuşlar.....

1 yorum:

  1. bu yazıya bayıldım işte...bende ordaymışım gibi oldu gerçekten..

    YanıtlaSil